Recenzie despre Evil Dead: The Game de la jeuxvideo.com

E timpul să explodezi viscerele! Ash Williams s-a întors, dar de data aceasta nu este pentru a tăia demoni într-o nouă aventură cinematografică a lui Sam Raimi, ci mai degrabă într-o producție de jocuri video. Dar acest Evil Dead: The Game este la înălțimea filmelor originale?

„ACEASTA ESTE O BAGHETĂ MAGICĂ! O REMINGTON DUBLĂ BILET”

Tatre pus trobeen ha zar Kanda! Kandaaa! Kaaandaaa!„, un biet inconștient a citit din nou rândurile malefice ale Necronomiconului, cartea morților. A fost suficient pentru a aduce înapoi o hoardă de demoni pe planeta Pământ și pe bunul bătrân Ash Williams, care totuși hotărâse să se retragă după încheierea seriei Ash vs. Evil Dead în 2018. Da, pentru cea de-a 40-a aniversare a sagăi cinematografice a lui Sam Raimi, toți acești oameni frumoși și-au dat o întâlnire în Evil Dead: The Game, la fel ca multe jocuri care omagiază oribilele licențe. anilor 80 – ne gândim aici la vineri 13, Predator: Hunting Grounds și, într-o măsură mai mică, Dead by Daylight –, Evil Dead: The Game optează pentru un joc multiplayer asimetric. Pe de o parte, invită jucătorii să se alăture unei echipe de patru supraviețuitori și, pe de altă parte, să întrupeze demonul lui Kandar.

Evil Dead The Game: La fel de excelent ca filmele cu Sam Raimi?

Să începem cu supraviețuitorii care au un gameplay mai mult sau mai puțin asemănător cu ceea ce poate fi găsit într-un joc de acțiune în vizualizarea la persoana a treia. Aici, obiectivul este simplu: odată ce grupul este echilibrat pe una dintre cele două hărți ale jocului, acesta trebuie să îndeplinească o serie de obiective (găsește trei piese din Hartă, un sul și pumnalul lui Kandar) pentru a anihila din nou răul care mănâncă Necronomiconul. Pentru a face acest lucru, evident că trebuie să lucrezi în echipă, întrucât precum eroii din Friday the 13th sau cei din Dead By Daylight, aceștia din urmă sunt o pradă ușoară atunci când stau izolați de restul grupului. . Un erou solitar este evident mai fragil și, de asemenea, își vede crescând mai repede indicatorul fricii, ceea ce întunecă ecranul jucătorului, îl face mai detectabil în ochii demonului și mai ales mai vulnerabil (vom reveni la asta). Totuși, spre deosebire de cele două producții menționate mai sus, în Evil Dead: The Game, un jucător solitar bine înarmat se poate apăra, deoarece este posibil să facă pulberea să vorbească și să spargă cranii cu tatane bine plasate; tot aici iese în evidență producția multiplayer a lui Sabre Interactive de concurență. Odată ce începuturile jocului au fost finalizate – care constă în căutarea diferitelor barăci pentru a se aproviziona cu arme și resurse –, titlul este un adevărat joc de acțiune care acordă loc de mândrie confruntărilor. Mereu nervoase și dinamice, luptele sunt punctate constant de o ploaie de hemoglobină și mișcări de finisare uluitoare. Cu alte cuvinte, certurile dintre supraviețuitori și mutanți atrag o adevărată ochi, mai ales că avem dreptul la un arsenal diversificat, de la un simplu pistol până la o pușcă cu acțiune cu pompă, inclusiv o arbaletă și o multitudine de mânuitori. arme de mână. -corp (lopata, bâta de baseball, satar, drujba etc.).

Evil Dead The Game: La fel de excelent ca filmele cu Sam Raimi?Evil Dead The Game: La fel de excelent ca filmele cu Sam Raimi?

Caractere diferite pentru diferite clase:

Chiar dacă aspectul de cooperare este evidențiat în principal de împărțirea resurselor și de ajutor reciproc între jucători atunci când un erou este doborât, Evil Dead: The Game oferă mai multe personaje jucabile. Acestea provin din diferitele filme din saga și chiar din serie: jucătorii pot întruchipa mai multe versiuni ale lui Ash Williams, dar și Annie Knowbury, Lord Arthur, Pablo Simon Bolivar și mulți alții, toți având propriile lor caracteristici. . Cheryl Williams, sora lui Ash, joacă rolul de sprijin și redă viața întregului grup, Amanda Fisher poate trage fără să-și folosească muniția, iar versiunea Ash din Ash vs. Evil Dead uimește toți inamicii din apropiere. Toate aceste puteri pot fi, de asemenea, îmbunătățite la sfârșitul jocului printr-un arbore de abilități unic pentru fiecare erou. Ai înțeles, dacă joci cu prietenii, este suficient pentru a constitui o echipă robustă.

Cu toate acestea, deși spectaculos, acestei părtiniri „acțiunii” îi lipsește un pic de ajustare și echilibru. Îi face pe supraviețuitori să simtă că îi controlează pe eroi superputeri, nefiind la cheremul demonului, ceea ce este împotriva genului care vrea să creeze o atmosferă înfiorătoare și care provoacă anxietate. Acest sentiment este amplificat și mai mult atunci când te joci cu prietenii. Împotriva unei echipe unite, demonul nu are aproape nicio șansă de câștig.

Evil Dead: The Game: Supraviețuim cu clasă în ciuda unei echipe distruse

„CINEVA ESTE ÎN PIvnița MEA”

Opus diavolesc din punct de vedere al gameplay-ului, jocul demonului lui Kandar are ca rezultat controlul unei camere de bord care plutește în aer; o idee mai mult decât binevenită, care face ecou direct diferitelor lungmetraje ale sagăi din moment ce demonul, o prezență malefică care posedă totul este orice, este mai presus de toate reprezentată în filme de o viziune subiectivă învârtită. Când controlezi această cameră, obiectivul este să sperii diferiții supraviețuitori care rătăcesc prin pădure deschizând ici-colo portaluri care lasă să intre schelete, zombi și alte deformări. Cei mai pricepuți jucători pot chiar lăsa eroii să-și facă treaba pentru a pregăti terenul, pe unde probabil vor trece, instalând minioni și capcane. Este posibil, de exemplu, să puneți mini-Ash în cutii de aprovizionare, care să-i mulțumească pe fanii celui de-al treilea film, sau chiar să dea viață anumitor copaci care nu vor ezita să lovească cu crengile în capul eroilor.

Solo pentru jucători singuri:

Evil Dead: The Game este mai presus de toate o producție multiplayer care capătă sensul său deplin atunci când cinci jucători se regăsesc într-un singur joc, însă, pentru a satisface toate profilurile jucătorilor, titlul de la Sabre Interactive oferă și o componentă Solo. În special, există cinci misiuni care retrag diferitele aventuri ale lui Ash Williams și care vă permit să deblocați noi eroi, dar și o opțiune de a juca modul principal doar cu AI.

Toate aceste manipulări fac posibilă creșterea puterii demonului și, în același timp, insuflarea fricii în ochii membrilor echipei adverse. Aici totul devine interesant, deoarece odată ce un personaj este speriat, este posibil să-l posezi pentru un timp pentru a-l întoarce împotriva prietenilor lor. În afară de, ca demon, este posibil să posezi supraviețuitorii, dar și un copac, o mașină și numeroșii monștri care roiesc pe hartă. Este chiar posibil să întruchipezi Warlords, monștri copleșiți, pentru a submina ultimele forțe ale inamicului. Din pacate, când joci un schelet sau un strigoi, luptele sunt puțin dezordonate; jucătorul va avea uneori impresia că tastează în gol, din vina lipsei de mișcări de finisare atunci când joacă antagonistul. Cu toate acestea, în ciuda acestor mici abateri, jocul capătă întregul său sens prin controlul acestuia, deoarece este cu adevărat satisfăcător să ruinezi jocul băieților buni. surprinzându-i cu planuri machiavelice.

Îi sperii pe supraviețuitori din Evil Dead: The Game

“MACABRU”

Chiar dacă cele două propuneri de gameplay sunt cu adevărat solide, jocul dă rapid impresia că merge în cerc. Toate piesele arată la fel și sunt construite pe aceeași diagramă: supraviețuitorii trebuie să îndeplinească întotdeauna aceleași obiective pentru a închide Necronomicon-ul și asta, în aceeași ordine, în timp ce demonul se plimbă prin jur. Pentru a aduce puțină diversitate, obiectivele sunt încă plasate aleatoriu pe Hartădar, din păcate, acest lucru nu este suficient. Această oboseală este întărită de un sistem de progresie foarte lent și de faptul că există doar două hărți de explorat. Din fericire, fie pe generația veche sau pe generația următoare, acestea sunt foarte frumoase din punct de vedere vizual. Sunt sublimate de diferite atmosfere luminoase, toate reușite, pe care le redescoperim în funcție de condițiile meteo. Deși de cele mai multe ori mediile sunt scufundate în întuneric, este posibil să te joci și pe locurile de joacă înzăpezite, să navighezi pe asfalt și pe diverse poteci noroioase în ploaie sau să fii urmărit de demon în zori. Rețineți, de asemenea, că hărțile sunt suficient de mari pentru a aduce partea lor de idei și medii. Jucătorii vor putea rătăci prin cabina emblematică a lui Ash Williams, dar și printr-un depozit de vechituri, fabrică, cimitir de avioane, conac, peșteră și multe altele. Un lucru bun, din moment ce saga cinematografică Evil Dead nu este cu adevărat cunoscută pentru că îi face pe oameni să călătorească.

Servere instabile:

Dacă lansarea lui Evil Dead: The Game este mai puțin catastrofală decât cea de vineri, 13, rețineți că nu este complet bucurie. Posedate de demoni, serverele par să facă ce vor și sunt în mod regulat indisponibile (ceea ce îi împiedică pe jucători să se alăture unui joc). Din fericire, atunci când totul funcționează, matchmaking-ul este super eficient și de obicei găsește potriviri în mai puțin de 30 de secunde.

În sfârșit, să ne oprim asupra fan service-ului, deoarece dacă Evil Dead: The Game este perfecționist într-un domeniu, este în acesta. Pe lângă faptul că reunește toate personajele din saga, jocul lui Sabre Interactive reunește și distribuția originală. În pielea lui Ash Williams, îl găsim pe Bruce Campbell, actorul care a jucat pe ecran timp de aproape 40 de ani eroul licenței. La rândul lor, Betsy Baker preia rolul Lindei, Ellen Sandweiss o interpretează din nou pe Cheryl Williams și Hal Delrich se întoarce în rolul lui Scotty. Mai bine, toți actorii din seria Ash vs. Evil Dead sunt și ei în joc, doar atât. În plus, titlul continuă să multiplice clipurile, oferind jucătorilor să redescopere locuri de cult din filme, precum și fraze iconice și chiar preia gramatica vizuală a francizei. După cum spuneam mai devreme, găsim această celebră cameră de bord atunci când întruchipăm demonul, dar și mini-Ash, mâna vie sau chiar această celebră ceață care pare a fi posedată. Ați înțeles, cu Evil Dead: The Game, fanii vor fi încântați.

Puncte tari

• Ciocniri dinamice…
  • Terminare-mișcări care au o gură
  • Personaje din întreaga saga Evil Dead (filme + seriale)
  • Două gameplay-uri foarte diferite
  • Ușor la ochi la vechile și următoarea generație
  • Moduri pentru jucători solo
  • Un frumos tribut adus universului lui Sam Raimi

Puncte slabe

• … Dar schițe, mai ales când cineva întruchipează demonul
  • Doar două cărți
  • Un demon neînfricoșător și eroi excesiv de rezistenți
  • Servere ușor capricioase

Magnific tribut adus sagăi care l-a inspirat, Evil Dead: The Game este un joc multiplayer asimetric care surprinde prin dinamismul constant și acțiunea frenetică foarte bine pusă în scenă. Din păcate, software-ul se întoarce rapid în cerc. În ciuda multitudinii de personaje jucabile și a celor două gameplay-uri oferite (supraviețuitor sau demon), jocul lui Sabre Interactive nu reușește să-și diversifice abordările. O producție care vizează în primul rând fanii genului și creațiile cinematografice ale lui Sam Raimi.

14.8

Opiniile cititorilor (6)

Citiți recenziile cititorilorSpune-ti cu parerea despre joc!